CoPobla > Actualitat > Renovem la nostra imatge corporativa, adaptant-nos a les noves audiències

Renovem la nostra imatge corporativa, adaptant-nos a les noves audiències

La renovació de les marques és imprescindible per a totes les empreses i organitzacions.

En CoPobla afrontem una renovació global de la nostra imatge per a adaptar-nos als nous mercats i sintonitzar amb noves tendències i audiències més joves. A més, aquesta renovació compleix també un objectiu important per a la nostra Cooperativa: unificar la imatge gràfica per a tots els nostres serveis

Aquesta nova imatge es caracteritza per una tipografia redona, que entrellaça les seues lletres simbolitzant la unió de les persones que componen la nostra Cooperativa i el seu compromís amb la terra. Uns valors intrínsecs en la identitat corporativa de CoPobla.

A partir d’ara, tots els nostres serveis (assegurances, subministraments agrícoles, telefonia, la confecció de fruites i hortalisses i la nostra nova botiga de jardineria) tindran una imatge amb un cromatisme comú, per a facilitar la seua identificació, pensant sempre en els nostres clients i socis.

També incorporem un nou lema a la nostra identitat corporativa. Ara, més prop que mai ens acompanyarà en el nostre camí. Una declaració d’intencions on la nostra Cooperativa vol destacar un dels principals valors cooperativistes, la unió entre persones i la proximitat d’una Cooperativa que porta més de 50 anys arrelada al territori, a La Pobla de Vallbona i a la seua comarca Camp de Túria .

Encara que la imatge canvie, els nostres valors cooperativistes sempre romandran.